Disney Dining Plan

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Bij het boeken van ons Disney hotel bij Walt Disney Travel Company krijgen we er Free Disney Dining bij.
Je kunt 180 dagen van te voren een restaurant reservering maken. Nu denken familie, vrienden en iedereen, die zijn gek, maar wij hebben er plezier in om van te voren te kijken waar we willen eten.
Afgelopen keren moesten we nog bellen voor een reservering, maar tegenwoordig gaat dit online.
Als we dinsdag 12-08-2014 inchecken gaan we een aantal uren naar Animal Kingdom en daarna even lekker zwemmen bij het hotel en hoeven we niet meer de pad op want we eten bij Boma dat in ons hotel zit.  Thema van het restaurant en het eten is Afrikaans.
Woensdag gaan we naar Magic Kingdom en eten we  bij Belle en het Beest in Be our Guest. Dit is voor ons een geheel nieuw gedeelte in Fantasyland. Als het goed is sneeuwt het buiten terwijl wij lekker binnen eten.
Donderdag gaan we naar Epcot en hier willen we graag een Mexicaans menuutje eten en dat kun je gewoon aan een counter afhalen.
Voordat we vrijdag naar Hollywood Studios gaan ontbijten we eerst bij Ohana's. Dit is een buffetontbijt waarbij de characters Lilo en Stitch rondlopen en langs de tafels komen zodat we met ze op de foto kunnen. 's Avonds eten we dan bij SciFi Dine in, waarbij het lijkt alsof je in een auto naar een film in een drive in bioscoop kijkt.
Zaterdag gaan we naar Animal Kingdom en ontbijten in het park bij Tusker. Dit is ook een buffetontbijt en hier lopen Mickey, Donald en Goofy rond. 's Avonds wilden we graag in Downtown Disney bij TRex eten en uiteindelijk is dit dus niet gelukt. In de veronderstelling dat hier nog plek genoeg zou zijn probeerde ik pas 's avonds te reserveren en werkelijk geen ene datum was vrij????? Toen toch maar gebeld naar Amerika, maar er was echt geen plek vrij. Jammer toen maar gauw een reservering gemaakt bij Rainforest omdat daar ook al niet meer zoveel plek was. Na even gezocht te hebben op internet, komt het waarschijnlijk omdat het geen Disneyrestaurant is en daardoor beperkt aantal plaatsen beschikbaar heeft. Waarschijnlijk kunnen we ter plaatste nog wel een tafel reserveren, want het lijkt ons wel leuk om tussen de Dino's te eten.
Maandag is onze laatste dag in Hollywood Studio's en onze diningpunten zijn dan ook op, dus gaan we voor het eten lekker de naar onze villa.