26-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Gewone dag

Het wordt misschien een beetje saai, voor jullie maar we hebben weer een gewone Orlandodag vandaag. We hebben de wekker om 8.00 gezet. Wouter haalt brood bij Publix en ondertussen zijn de meiden wakker en eten we buiten een broodje ham of pasta met een jus. We gaan voor de laatste keer naar Hollywood Studio’s. We kunnen gelijk gebruik maken van de eerste FP Toy Story en daarna gelijk FP Tower of Terror.

We lopen even binnen bij Frozen Funland. Is wel leuk, je kunt er in de sneeuw spelen en schaatsen. Niet iedereen heeft wel eens sneeuw in het echt gezien. Grappig, je kunt er ook op de foto met een digitale Anna en Elsa.

PhotoPass_Visiting_Studios_7040135803.jpg

Om de tijd te overbruggen gaan we met Phineas en Ferb op de foto en dan kunnen we met FP naar binnen bij de kleine zeemeermin. Het is redelijk rustig dus het enige voordeel van een FP is volgens mij dat je vooraan zit.

orlando12%2B007.JPG

We doen de Great Movie Ride nog een keertje en als afsluiting gaan we in de rij staan bij Toystory. De 75 minuten duren gelukkig maar 35 minuten. We verlaten HS en gaan naar de villa even zwemmen, dutten en loomen.

orlandojamie8%2B005.JPGorlandojamie8%2B012.JPG

We gaan nog een keer eten bij Perkins, Nikki wil graag kippensoep en potroast (draadjesvlees) eten en wij vinden het prima. Daarna nog even naar outlet bij de  International Drive en er is weer een gewone Orlandodag voorbij.

orlando12%2B034.JPGorlando12%2B037.JPG

Vest was twee halen en een betalen. hihi.