BarkiesgoesNYflorida2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Hoera we gaan weer naar het altijd leuke Florida.
We zijn er voor het laatst geweest in 2010, dus we vinden dat het wel weer tijd is.
In 2014 valt de schoolvakantie nog een keer laat, dus we hopen dat de drukte in de parken dan mee zal vallen.
We vertrekken donderdag 7 augustus naar New York en blijven daar tot maandagavond.
Het hotel is al geboekt. We verblijven in het New York Hilton Midtown. Lekker centraal hopen we, maar ik denk dat we ons geen voorstelling kunnen maken van de afstanden in de Big Apple. Uiteraard willen we naar het Vrijheidsbeeld, 9/11 Memorial, Empire State Building en Central Park en op speciaal verzoek van Jamie de Kim Kardashian Store.
We beginnen ons verblijf in Orlando met 6 overnachtingen in het Animal Kingdom Lodge.
We kijken vanaf onze kamer helaas niet uit op de giraffes en zebra's, maar op het parkeerterrein, maar ja dat doet helemaal niets af van alle Disney fun die gaat beginnen met onze 21 day Ultimate passen met free Disney Dining.
Ook de villa is geboekt via Orlandofans zitten we vanaf maandag 18 augustus op 108 Norfolkdrive Westhaven. Ziet er geweldig uit en ik hoop dat we veel plezier gaan hebben van het zwembad.
Het is nog 270 dagen, maar we hebben er heel veel zin in en genieten nu al van alle voorbereidingen.