25-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Onze nieuwe aanwinst Binkie

orlando11%2B002.JPGorlando11%2B003.JPG

Beetje jammer

Via Groupon hebben we een speedboot gehuurd bij Lotto Boat in St Petersburg. We hebben een afspraak gemaakt voor vandaag van 2 tot 5 uur. We hebben het idee dat we ’s middags meer kans hebben om dolfijnen te zien. Ik vind het ook wel een beetje spannend want we hebben verhalen gelezen van anderen die hebben meegemaakt dat ze zijn vastgelopen of dat ze een heerlijke Floridabui over zich heen hebben gekregen. We doen ’s ochtends lekker rustig aan en om een uur of elf vertrekken we. Het is anderhalf uur rijden dus we zijn veel te vroeg. Als we het kantoortje binnenkomen krijgen we al snel te horen dat ze hebben geprobeerd om ons te bellen, omdat het nogal hard waait en dat het varen niet zo comfortabel zal zijn. De andere reserveringen zijn ook allemaal gecanceld. Tja wat nu te doen, we hebben best een eind gereden en Wouter en Jamie willen het eigenlijk wel gewoon proberen. Ik vind het ondertussen nog enger worden maar oke we kijken wel. De dame is ontzettend aardig en geeft een goede uitleg waar we heen kunnen varen, maar als ze belt welke boot ze ons mee kan geven, blijkt het ondertussen zo erg te zijn dat we niet mogen. Oke prima dan, we gaan natuurlijk geen risico lopen. Wat nu, we maken nog geen nieuwe afspraak we moeten er nog even over denken of we nog een keer heen en weer willen rijden. Het was de bedoeling om na de boottrip nog naar een winkelcentrum te rijden zodat we daar wat konden eten, maar daar hebben we nu geen zin in, eigenlijk hebben we geen plan B. We kunnen maar het beste terugrijden naar Orlando en dan kunnen we daar ’s middags nog iets doen. In de auto terug is iedereen een beetje melig en dan krijg je zulke foto’s.

orlando11%2B008.JPG

Eerst bedachten we om dan nog maar even naar een waterpark te gaan, maar uiteindelijk wordt het DisneyQuest. We lopen even met de meiden mee naar binnen en dan lopen Wout en ik even langs de winkeltjes en kopen natuurlijk weer het een en ander. Daarna zoeken we ze weer op en maken we nog een rondje en om 6 uur vertrekken we.

orlando11%2B013.JPGorlando11%2B014.JPGorlando11%2B018.JPGorlando11%2B020.JPG

We eten vandaag soep uit een broodbol bij Panera. We krijgen er pastries (zijn niet echt gebakjes) bij voor $ 0,99 dus die nemen we mee naar huis voor bij een kopje thee.

orlando11%2B022.JPG

We kunnen het niet laten en gaan toch nog even naar Posner. Het is niet echt winkelen, maar we willen gewoon even winkels kijken. We beginnen bij de Target (van alles wat winkel), Michaels (hobbywinkel), Dollar Tree (favoriet bij de meiden) voor nog een pen voor de Ipad en uiteindelijk Best Buy (elektronica).

We hebben ondertussen toch maar besloten, om nog een keer naar St Petersburg te rijden. We hopen dat er woensdag nog een plekje is, morgenochtend eerst maar even bellen met Lottoboat. Tip van vandaag voortaan eerst naar Lottoboat bellen of de weersverwachting goed is voordat we erheen rijden.

Helaas niet veel bijzondere foto’s gemaakt vandaag.