19-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Sjopdagje

We zetten geen wekker en zelf word ik pas om 8 uur wakker. Heb nu even de tijd om de blogs van anderen te lezen, maar ik heb nog heel wat te gaan. De rest volgt redelijk snel na mij. De meiden zijn aan het loomen als Wouter naar de Publix rijd voor vers brood en ik ga stiekem in het bubbelbad zitten, kijken hoe lang het duurt voor ze het door hebben. Niet heel lang dus. Ik heb inderdaad het kastje van het bubbelbad gevonden maar het kastje heeft een soort kinderslotsluiting dus het lukte ons gisteren niet om het open te krijgen.

orlando%2Bjamie3%2B078.JPG

orlando%2Bjamie3%2B070.JPGorlando%2Bjamie3%2B072.JPGorlando%2Bjamie3%2B077.JPG

orlando%2Bjamie3%2B079.JPG

We gaan lekker buiten eten. Wouter heeft wel Gouda kaas kunnen vinden maar om nou te zeggen dat het hele lekkere kaas is…. We zwemmen nog wat en om 12 uur vertrekken we om te gaan shoppen. We gaan eerst naar Premium aan de International Drive. We beginnen bij Guess. Jamie slaagt voor een tas, die ze wil gebruiken voor haar schoolboeken en twee shirts. Ik heb een nieuwe zonnebril en Wouter alleen een shirt want de spijkerbroek hebben ze niet meer in zijn maat. Nikki is ondertussen geld aan het verdienen. Buiten is een waterbak/ fontein die geverfd moet worden en al het water is eruit gehaald. Er liggen echter nog allemaal centjes in en dat is wel heel verleidelijk om eruit te halen. Ze heeft bijna 4 dollar en er zat een mevrouw in de weg volgens haar anders had ze nog meer, maar ze mag niet meer van me, snapt ze niets van.

orlando8%2B002.JPG

De volgende must do volgens Jamie is de Victoria Secrets. Er worden 5 flessen bodymist in de aanbieding gekocht. Bij de Uggs kunnen we niet echt slagen en we moeten er nog even over na denken. Er klopt niets van de maten hier, USA maat 5  zou europese maat 35 moeten zijn, maar we hebben al New Balance gympen gekocht in USA maat 3 en Skechers in USA maat 3,5 ( = 35,5 europa).

orlando8%2B005.JPGorlando8%2B006.JPG

Ik krijg echt de schrik van mijn leven als ik pas in de GAP door krijg dat ik mijn fototoestel niet meer heb, dus laten staan in de foodcourt. Wout gaat gauw terug en gelukkig staat ie er nog. Ik heb altijd zulke akties en tot nu toe heb ik altijd geluk gehad, maar het heeft als voordeel dat ik vandaag helemaal geen tasjes hoef te dragen, vertrouwen ze me niet mee… Bij de GAP scoren de meiden alle drie een vest en alleen Wout heeft weer pech, het vest dat we allemaal leuk vinden hebben ze niet meer in zijn maat. We gaan weer verder en komen langs Justice, hier konden we vroeger altijd zo leuk slagen voor Jamie en ja hoor nu voor Nikki. Thuis krijgen we een hele modeshow en ze is nog het meest blij met haar hamsterpyama en deze is inderdaad erg leuk. Ze krijgt hierdoor wel een klein beetje heimwee naar hamster Binkie, dus we moeten morgen oma Thea maar weer even bellen.

orlando8%2B007.JPG

We hadden haar ook nog beloofd om langs Sketchers te gaan voor gympen met hele zachte zolen die ze in NY al aan heeft gehad en er was een aanbieding met 50% korting op het tweede paar, dus hebben we nog maar een paar op de groei gekocht. Het is al half 6 en eigenlijk willen we verder naar Mall at Millenia maar we komen langs Converse en dat staat ook op het lijstje van Jamie dus naar binnen en we komen weer naar buiten met een aanbieding van 2 paar. We willen naar Millenia om er te gaan eten bij de Cheescakefactory. Jamie heeft vandaag gekozen en het is er druk maar na een kwartier is er buiten een plekje en we vinden het prima. Nikki spaghetti met een gehaktbal en Wout een giga burger en Jamie en ik spaghetti carbonara. We hebben lekker gegeten, maar geen plek en tijd meer voor cheesecake. We zijn hier namelijk voornamelijk voor de aanschaf van een Ipad mini voor Jamie. We hadden in NY ook al in de Apple Store gekeken en ze was er wel uit wat ze precies wilde. Afijn Jamie is nu uit gewinkeld want haar bankrekening nadert het nulpunt. We hadden in andere blogs gelezen dat er een weekend was waarin je geen taks hoefde te betalen op computers e.d., dus ik heb nog voor de zekerheid gevraagd of dat misschien nog een keer te verwachten was de komende twee weken, maar helaas. Jamie is nu natuurlijk helemaal blij, en wij ook want nu heeft iedereen er zelf een en heb ik alleen nog last van Wout.

orlando8%2B015.JPGorlando8%2B016.JPGorlando8%2B017.JPG

Het is al na 9 uur als we weer bij de villa zijn en natuurlijk moet ik de belofte nakomen om nog even te gaan zwemmen met Nikki. Dus het wordt wel weer laat, we hebben al wel plannen voor morgen maar we gaan gewoon eerst lekker uitslapen.