18-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Hallo villa

Het was onze laatste nacht in Animal Kingdom. We pakken op ons gemak de koffers in en ontbijten nog in het hotel. Het was hier echt geweldig, ik denk dat dit het leukste hotel van Disney is. Na het uitchecken gaan we met de bus nog een keertje naar Hollywood Studio’s. We hadden op een ander blog gelezen dat je kaartjes kon halen voor een Sing a Long Show van Frozen. Omdat het al wat later is verwachten we niet dat er nog kaartjes zullen zijn, maar dat valt mee en we kunnen om half 2 terecht. Verder vinden we het niet echt rustiger in het park nu de scholen weer begonnen zijn, wel is het weer aardig warm vandaag.

orlando7%2B001.JPGorlando7%2B003.JPG

We gebruiken onze FP en beginnen met schieten bij Toy Story. Het park speelt in op het succes van Frozen en ik vind het wel leuk. Je kunt allerlei leuke foto’s laten maken met figuurtjes uit Frozen en ook de Sing a Long vind ik erg leuk. Ik wil nog wel een keer maar de meiden vonden het wel leuk maar die hoeven niet meer……Hoewel Nikki het eigenlijk bij 1 knuffel moest laten, koopt ze toch nog een Olaf, ik vind hem zelf ook zo leuk.

orlando7%2B018.JPGorlando7%2B020.JPGorlando7%2B024.JPGorlando7%2B051.JPG

We sluiten af met de show van Belle en het Beest, een beetje een gouwe ouwe maar nog steeds favoriet bij me om 3 uur en willen van onze laatste 4 snackpunten nog een ijsje kopen voor we het park gaan verlaten. Hebben wij weer hoor, ligt het hele betaalsysteem van Disney eruit. Wout krijgt bij de Guestservice een tegoedbon en zo verlaten we toch met een ijsje het park.

orlando7%2B036.JPGorlando7%2B039.JPGorlando7%2B045.JPG

orlando7%2B056.JPG

We gaan lekker naar de villa, die we hebben gehuurd via Orandotips  op de Norfolkdrive in Westhaven. We hebben een gameroom en de meiden zijn helemaal onder de indruk. Ik vind het wel prettig dat alles gelijkvloers is, we hebben allemaal weer lekker een eigen plekje en ik vind de inrichting ook gezellllig en de bank zit heerlijk. De meiden springen gelijk in het zwembad. We rijden naar Posner Park en eten daar bij Perkins, nog even een keertje vertrouwd en doen snel even boodschappen bij Dollar Tree en Publix. Als we weer terug zijn willen ze dat wij ook even komen zwemmen en we moeten alleen nog even uitvinden hoe het bubbelbad werkt. De wasmachine draait en morgen slapen we uit.

orlando7%2B063.JPGorlando7%2B064.JPGorlando7%2B065.JPGorlando7%2B068.JPG