17-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Electrical Magical Day in Magic Kingdom

Het lukt ons om iets over 9 uur in het Magic Kingdom te zijn. We gaan gauw naar de 7 Dwarfs maar helaas er staat al een hele rij dus geen Dwarfs meer voor ons. Verder is het redelijk rustig in het park. We begrijpen dat de scholen morgen weer gaan beginnen. We hebben wel FP voor meet and greet met Anna en Elsa.

orlando5%2B165.JPGorlando5%2B177.JPG

Daarna gaan we als ontbijt weer een broodje eten in Mainstreet. Nikki gaat voor het eerst in Space Mountain maar ze vind niets meer eng. We kunnen ook geen FP meer krijgen voor Splash Mountain, maar als we in de rij gaan staan duurt het wachten maar 25 minuten en de tweede keer wel iets langer. Nadat we nog een keertje in Speedway hebben gereden en daarbij de slappe lach gekregen omdat Nikki het bijna voor elkaar krijgt om met de naastliggende auto’s in aanraking te komen zo slecht stuurt ze en ook plotseling boven op haar rem gaat staan. Gelukkig duurt het nog even voordat ze echt de weg opgaat.

orlando5%2B194.JPG

Om twee uur verlaten we het park en gaan terug naar het hotel. De een zwemt wat, de ander blogt wat en een ander zoekt naar hidden Mickey’s.

orlando6%2B004.JPGorlando6%2B005.JPGorlando6%2B013.JPG

We gaan nog terug naar het park om er wat te eten. We kunnen morgen ook nog ontbijten van onze punten. Omdat we dat leuk vonden hebben we een beetje bijgehouden voor welk bedrag we gegeten en gedronken hebben en dat is toch al gauw $1,000. Dus we hebben wel een goede deal gedaan met het free Disney Dining Plan vinden we zelf. Ik vond het wel lekker luxe, maar popel ook om weer lekker ergens anders te gaan eten. We hebben nog een FP voor Buzz en blijven voor de lichtjesparade. We gaan op het station staan en hebben zo een goede plek voor foto’s.

orlando6%2B020.JPGorlando6%2B034.JPGorlando6%2B052.JPGorlando6%2B057.JPG