15-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Hollywood Studios

Het heeft vannacht flink geonweerd en het regent als we wakker worden. We hebben ontbijt geboekt bij het Polynesian hotel bij Lilo en Stitch. We gaan er dit keer met de auto naartoe. We krijgen een schaal vol met lekkers en ondertussen komen de figuren langs de tafels.

orlando5%2B009.JPGorlando5%2B023.JPG

Jamie hoopt een beetje dat het blijft regenen want dan gaan we maar shoppen, maar het is droog als we naar buiten komen dus rijden we naar Blizzard Beach. We gaan met de stoeltjeslift omhoog en met de familieband weer naar beneden.

orlando%2Bjamie%2B2%2B005.JPGorlando%2Bjamie%2B2%2B007.JPG

De opbrengst in de lazy river is minimaal en de tijd vliegt voorbij, het is best wel rustig in het park en we kunnen een hoop doen. We vertrekken weer om 3 uur.

orlando%2Bjamie%2B2%2B033.JPGorlando%2Bjamie%2B2%2B036.JPGorlando%2Bjamie%2B2%2B037.JPG

We gaan in Hollywood Studios eten bij SciFi Dine In en dit is echt heel leuk hier. We eten in een auto in de favouriete houding van de kids namelijk voor de tv/film. De strawberry/banana milkshake is werkelijk heerlijk. Het eten is zeker lekker alleen hebben we bij Disney wel eens lekkerder gegeten, maar het is de setting die het m doet.

orlando5%2B039.JPGorlando5%2B078.JPG

We hebben nog een FP voor de Tower of Terror en daarna hebben we goede plekken bij Fantasmic met de FP. We blijven nog voor het Frozen vuurwerk. Anna, Elsa en Olaf zijn goed te volgen op grote schermen in het park en het vuurwerk  is echt helemaal geweldig.

orlando5%2B073.JPGorlando5%2B074.JPGorlando%2Bjamie%2B2%2B126.MOV