14-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

orlando3%2B005.JPG

Epcot

We hebben de plannen een beetje gewijzigd want het is gisteren behoorlijk laat geworden en we zijn best een beetje moe van al dat geslenter. We veranderen de tijdstippen van de FP en slapen uit. Als je thuis plant denk je altijd dat het wel lukt lekker vroeg in het park aanwezig te zijn. Valt tegen als je hier bent.

orlando3%2B009.JPGorlando3%2B010.JPG

We beginnen in het hotel met een disney ontbijtje en vertrekken dan naar Epcot. We doen alle leuke dingen en lopen door de landen en gaan na Soarin het park verlaten. Het is vandaag heel erg benauwd maar niet echt zonnig.

orlando3%2B014.JPGorlando3%2B035.JPG

We willen een beetje andere Orlandosfeer proeven en eten vertrouwd bij de Cracker Barell. Ik heb een heel lijstje gemaakt met restaurants waar we willen gaan eten op aanbeveling uit andere Orlandoblogs. We kunnen elke dag een ander restaurant kiezen dus ben benieuwd of dit gaat lukken of dat we toch terug vallen op het vertrouwde. Het is namelijk weer bevallen en Nikki eet tot nu toe  elke avond super hier.

orlando3%2B072.JPG

We lopen ook nog even lekker door de Walmart en kopen allemaal lekkere dingen en spullen die we niet nodig hebben maar wel leuk zijn. Het is toch weer veel te laat geworden. In bed maken de meiden nog een achterlijk filmpje en er wordt heel wat af gegierd en ik moet er ook erg om lachen, maar helaas het mag niet op internet stel je voor dat vrienden het zien. Dan is het moeilijk in slaap vallen maar we hebben morgen weer plannen dus weltrusten allemaal.