13-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Lange Disneydag

We hebben vandaag gepland dat we naar Magic Kingdom gaan. We eten ons ontbijtje bij de Starbucks in Main Street en we kiezen een lekker warm broodje met Gouda kaas en ham en Nikki heeft een chocoladecroissant. We hebben fastpassen voor de nieuwe attractie Seven Dwarfs en daar staat al een lange rij. Hij is cool helaas lukken de foto’s niet omdat de dwergen er zwarte gezichten op krijgen. Verder is het redelijk rustig in het nieuwe Fantasyland.

Wij zijn wel tevreden over het nieuwe FP systeem. Je moet wel van te voren plannen, maar voor ons was de keuze nog onbeperkt, we hebben voor zaterdag zelfs een meet and greet met Anna en Elsa van Frozen. Vandaag nog 3 additional FP erbij gehaald . De leukste dingen zijn dan inderdaad al weg maar die hebben we dan al als eerste keus gehad. Het is heet vandaag en we drinken weer heel wat water op. We zien de nieuwe middagparade (leuk) en hebben een klein dipje laat in de middag en hebben even een frozen lemonade nodig en gaan even zitten en afkoelen in 4d Mickey Philharmagic.

orlando2%2B047.JPG

We maken vandaag al goed gebruik van de giftcard en kopen een beeldje voor de kerst van een arreslee met Mickey figuren voor de verzameling.

orlando3%2B065.JPG

Nikki krijgt nog een paraplu waarop haar naam is geschilderd. Die van 4 jaar geleden is ondertussen gesneuveld.

orlando2%2B094.JPG

We hebben pas om 8 uur een reservering in Be our Guest (Belle en het Beest). Ook hier moet je weer vroeg genoeg bij zijn want anders lukt het niet meer om er te gaan eten. Het was weer heel leuk we zitten in de grote zaal en hebben een mooi plekje achterin. Het eten is weer heerlijk en ook Nikki eet hier goed. We sluiten allemaal af met een lekker toetje. Na het eten mag je in de andere zalen rond lopen en foto’s maken. Beetje jammer dat het dan niet lukt om bijvoorbeeld een foto van de roos van het beest te maken.Ook hier maken ze gebruik van technieken die je wel kunt zien maar niet fotograferen. Na afloop gaan we nog met het beest op de foto en gaan weer verder. We hebben nog een FP voor Peter Pan en het vuurwerk is ondertussen begonnen en we kunnen in Mainstreet nog even meekijken. Het was een lange dag in Disney en in de bus terug valt Nikki in slaap.

orlando2%2B113.JPGorlando2%2B130.JPG