12-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Animal Kingdom Lodge

We hebben gisteren een goede vlucht gehad. We hadden mooie schermen met een groot aanbod van films etc. Alle koffers zijn er en daarna door naar Alamo. We hebben een midesize SUV gehuurd. Natuurlijk wordt er nog geprobeerd om een groter model te slijten want 4 koffers gaan niet passen, maar we proberen het wel. We hebben lol als er weinig midesize SUV’s blijken te zijn en we een Dodge minivan mogen pakken. Met een druk op de knop gaan de deuren automatisch open en dicht en uiteraard genoeg plek voor de koffers. Nikki is er helemaal vol van en als ze het na de vakantie op school gaat vertellen gaat echt niemand dit geloven volgens haar….hihihi….

orlando1%2B022.JPG

We rijden naar ons hotel dat we voor een nacht via Expedia hebben geboekt en Wouter rijdt door naar de Publix voor drinken en chips. Fijn dat het weer normale prijzen zijn. We voelen ons weer thuis.

We zijn vroeg wakker en gaan eerst ontbijten bij de Cracker Barell. Jamie wist nog dat je hier van die overheerlijke hashbrowns krijgt bij je eieren en inderdaad ze zijn nog steeds heerlijk. De gritt en de oatmeal zijn niet echt aan ons besteed.

orlando1%2B019.JPGorlando1%2B020.JPG

Dan is het tijd om naar Animal Kingdom Lodge te gaan waar we de komende 6 nachten verblijven. Voor het eerst in Orlando doen we dit in een Disney hotel en het is weer een ervaring erbij. We worden welkom geheten en krijgen onze magic bands en mogen na inchecken gelijk naar onze kamer. Dat hadden we niet verwacht. We zitten in een hoek en hebben zelfs uitzicht op een klein stukje gras en water. Er zitten alleen wat kraanvogels en een verdwaalde antilope.

orlando1%2B024.JPGorlando1%2B056.JPG

Na gauw even rond gekeken te hebben gaan we naar het park Animal Kingdom. We hebben drie FP voor de safari, expedition Everest en Kali River. We komen er natuurlijk zeiknat uit maar hebben de grootste lol. Volgende keer poncho’s en de watercamera mee.

orlando1%2B035.JPGorlando1%2B040.JPG

We hebben ook de eerste hoosbui meegemaakt en vertrekken vroeg in de middag en gaan terug naar het hotel. Lekker makkelijk met de bus. De meiden gaan zwemmen, Wouter gaat naar Disney Marketplace voor de free giftcard, kan maar in de pocket zitten en moeders gaat aan de was. We eten bij Boma vanavond en het was echt heerlijk. We hebben lekker tomatensoep en salades als voorgerecht. Rosbief en porc als hoofdgerecht en vers fruit en allerlei kleine toetjes. Leuk hoor betalen met je disneypunten. Als we terugkomen op de kamer staan er ineens 3 giraffen op ons stukje. Gaaf en we genieten even op het balkon tot alles weer wegloopt. Nog een tijdje met het blog bezig geweest en de meiden vallen gewoon in slaap.

orlando1%2B095.JPGorlando1%2B097.JPG