24-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Rustdag

We slapen vandaag uit en het is ongeveer 9 uur als iedereen wakker is. We rommelen nog wat en bellen tante Els die vandaag jarig is en kletsen even bij. Daarna vertrekken we voor een laat ontbijt naar Cracker Barell. Nikki neemt een pannenkoek en de rest neemt een ontbijtje met ei en spek en yoghurt met granola met verse vruchten. Deze is echt lekker en we vragen nog of deze in de winkel te koop is maar helaas anders hadden we een zakje meegenomen. Nog even donuts halen als we straks weer trek krijgen en dan gaan we lekker terug en zwemmen bij de villa.

orlando10%2B010.JPGorlando10%2B020.JPGorlando10%2B026.JPG

orlando10%2B034.JPGorlando10%2B035.JPGorlando10%2B036.JPG

Even lijkt het erop of we een bui krijgen maar we hebben alleen schaduw en dat was het. Ik ben lekker het nieuwe boek van Karin Slaughter aan het lezen en Jamie en Nikki verzinnen iets nieuws en zijn druk met het maken van een quiz met allemaal Disneyvragen en helaas wordt ik ingemaakt door Wout. Ondertussen is het al 4 uur en we overleggen even wat we willen. We hadden eigenlijk bedacht om iets te gaan eten bij de Loop, maar de winkels gaan daar al om 6 uur dicht. De meiden willen nog wel even winkelen dus we gaan naar de Floridamall. We eten eerst wat op de foodcourt, twee kiezen er chinees met orangechicken en twee kiezen een hamburger van de Five Guys. We slagen goed bij de Abercrombie. Helaas geen hunk voor de deur, hadden we in NY toch maar in de rij moeten gaan staan. Nikki heeft niet zoveel geduld om op ons te wachten en heeft ondertussen de Build a Bear ontdekt en komt helemaal enthousiast vertellen dat je er een hond voor $12 kunt kopen. Maar het aantal knuffels is al overschreden dus het mag niet. Afijn hele discussie, dat ze niet wist dat deze winkel er was en dat ik dat tegen haar had moeten zeggen, want deze knuffel vindt ze echt het aller,allerleukste, en, en, en, en…. Afijn we vonden het eigenlijk wel een beetje zielig, omdat ze nog verjaardagsgeld overheeft hebben we nu gezinsuitbreiding van hond Binkie. Hij wordt gevuld met een hartje en hij kan echt blaffen. We hebben geen kleren voor m gekocht maar wel een halsband. Helemaal gelukkig vertrekken we terug naar de villa.Foto van Binkie volgt