23-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Perfecte Disneydag

We hebben een plan vandaag. Nikki wil nog zo graag een keer in de achtbaan van de 7 Dwarfs. Maar geen FP meer te krijgen hiervoor. Dus we moeten vroeg op vandaag en dat valt niet mee, maar het lukt om 8.45 aanwezig te zijn in Magic Kingdom bij de opening. We lopen zo snel als we kunnen naar Fantasyland en jahoor het lukt binnen een kwartier zitten we in een karretje. Als we eruit komen is de wachttijd al 60 minuten. Doe dan ook maar 1 minuut wachttijd voor Space Mountain en 10 minuutjes voor Speedway en 10 minuutjes voor Buzz Lightyear en wij hebben het weer helemaal naar ons zin. Verrassing van de dag was wel "Enchanted Tales with Belle". Je komt in het huisje van Belle en ontmoet haar uiteindelijk in het kasteel en mogen de kinderen met haar op de foto. Heel leuk.

orlando9%2B048.JPGorlando9%2B049.JPG

Vanochtend niet veel tijd gehad voor ontbijt behalve wat boterhammetjes on the go dus we hebben vroeg trek en nemen allevier een kippesoepje bij Ray. Daarna is het tijd voor de FP, eerst gaan we met Rapunzel en Cinderella op de foto en daarna gaan we vast naar Frontierland. Omdat we nog even moeten wachten tot de volgende FP gaan we maar in de gewone rij staan bij Splash Mountain. We maken nog gebruik van de FP voor Big Thunder Mountain, zoeken naar verfkwasten op Tom Sawyers eiland (zijn er niet zijn volgens castmember) en nogmaals Splash Mountain maar nu met FP dus nagenoeg geen wachttijd en dan vertrekken we uit het park. Als er al iets tegen zat vandaag is het dat de parade net begint als we uit Splash Mountain komen. Daardoor moeten we even wachten maar kunnen we nog wel de laatste helft van de parade meepikken in een snikheet zonnetje. Als Wout een puzzel koopt zie ik tot mijn verbazing de onderzetters liggen die we 4 jaar geleden ook hebben gekocht maar die een beetje lelijk zijn geworden dus helemaal happy, had ze tot nu toe nog nergens gezien.

Jamie en ik hadden wel een goed idee. Nadat de eerste ronde  blaren zijn genezen volgt er toch weer enige pijn aan de voeten. Als we naar de Wallmart gaan, kunnen we daar een pedicure nemen. Was weer super, eerst een hardhandige stoelmassage, daarna alle velletjes weer verwijderd en nageltjes strak in de lak. Nou was het alleen een beetje jammer dat we alleen gympen bij ons hadden en dat we die eigenlijk niet aan mochten, dus moesten we op onze oranje wegwerp slippertjes verder. Wout rijdt de auto voor dat scheelt weer een wandeling over de parkeerplaats. We hebben TGI Friday gevonden en ook daar moeten we naar binnen op onze slippers. Bijna niemand heeft het gezien dus we liepen bijna niet voor gek.

orlando9%2B072.JPGorlando9%2B073.JPGorlando9%2B075.JPGorlando9%2B076.JPG

Lekker hoor zo'n stoelmassage.

orlando9%2B081.JPG

Nikki is slim en houdt het bij alleen nagellak

Bij TGI een heerlijke hamburger (staat tot nu toe bovenaan) gegeten. Alleen Nikki is helemaal ingestort en niet helemaal gezellig. Nu zitten we lekker buiten met een kopje thee en twee smaken M&M te bloggen of andere dingen te doen op een tablet. We hebben wel een beetje geluidsoverlast van krekels en we gokken kikkers (gekwaak).