28-07-2010

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Vandaag gaan we naar Magic Kingdom, voor ons het leukste park. Ook wij halen ondertussen Cuban Bread bij de Publix, en we rijden pas om 9 uur bij de villa weg. Het lukt dus weer niet er met de opening te zijn, maar het is best nog rustig in het park.

Wout haalt een FP voor Winnie de Pooh en wij gaan ondertussen vast naar Tomorrowland Speedway, dat vinden die meiden zo leuk, maar je staat altijd uren te wachten. Nou niet dus we zijn al aan de beurt als Wout er nog niet is, dus we gaan daarna gelijk nog een keer. Maar ook al hoeven we maar 5 minuten te wachten we zijn gelijk een gekookt ei.

Daarna naar Pooh, nou FP is dus overbodig en we gaan nog een tweede keer.

Small World

Peter Pan

Mickey's PhilharMagic, krijg hier weer even een geluksmomentje (wat is alles hier toch leuk)

Na een koffiebreak met donuts gaan we naar Toontown en gaan op de foto met de prinsessen. Ook hier maar een wachttijd van 15 minuten.

florida+2010+329.jpg

Goofy Barnstormer

Haunted Mansion

Hall of Presidents (was heel lang geleden, maar vonden het wel weer eens leuk nu met Obama)

10 minuutjes wachten op de parade Celbrate a Dream come true en stonden helemaal vooraan.

florida+2010+347.jpg

Om de tijd te overbruggen tot we de fastpass voor Splash Mountain kunnen gebruiken gaan we nog naar Aladdin en is er een waarschuwing voor severe weather approaching the Magic Kingdom, maar uiteindelijk vallen er een paar druppels, wel waait het even lekker door, heerlijk.

Pirates of the Caribbean

Dan is het tijd voor Splah Mountain en Nikki gaat gewoon mee en vind het helemaal leuk. Ze heeft zolang in die buggy moeten zien toekijken, nu wil ze gewoon overal bij zijn. Stoer hoor.

Achteraf eigenlijk best veel gedaan en langer gebleven dan de bedoeling. Want eigenlijk wordt het wel eens tijd om te gaan shoppen. Premium is het dichtstbij en we eten daar dan gelijk wat.

Om half negen vertrekken we weer en dat is veel te laat natuurlijk. Wel zijn we leuk geslaagd bij GAP en Tommy. Veel meer winkels hebben we niet gedaan, maar heel lang shoppen is er met die meiden toch niet bij.

Voor zwemmen is het wel een beetje laat, dus drie meiden gaan tegelijk (ken net) in bad en daarna nog lekker chipsen en naar bed.

Nou misschien om te lezen een beetje saai zo'n opsomming, maar wij hebben een hele leuke dag gehad, nog lang niet alles gedaan in MK, maar we gaan nog een paar keer terug.