10-08-2010

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Na weer een drukke dag gisteren hebben we niet echt een planning. We staan in ieder geval niet vroeg op. We besluiten het eens anders te doen. We beginnen lekker relaxed bij de villa en willen dan later in de middag naar een zwempark gaan. Het is best zonnig, maar als we aan het zwemmen zijn gaat het rommelen en even later gaan we er maar uit. Niet veel later is er weer een enorme regenbui en we kleden ons maar aan. We maken een begin met koffers pakken bah... en na de lunch vertrekken we naar Jo-ann en nemen de zwemspullen mee.

Als we bij de Jo-ann zijn horen we een paar flinke klappen en we stappen over naar plan 2.

We hadden de meiden nog niet blij gemaakt, maar we gaan naar Disney Quest en daar vermaken we ons tot ongeveer 5 uur.

We beginnen toch weer met de piratenboot en we zinken dit keer met Jamie als kapitein.  Daarnaast kun je in een roeiboot peddelen alsof je leven er vanaf hangt.

Op het vliegende tapijt van Aladdin heb ik mijn masker afgezet, want ik werd helemaal onpasselijk van de lucht en neem me voor nou nooit meer zo'n masker op te zetten, veel te zwaar.

Toevallig is het bijna tijd om een tekencursus van Mickey te volgen en dit vind Jamie weer erg leuk en Nikki gaat met Wouter naar het kindergedeelte.

florida+2010+335.jpg

florida+2010+332.jpg

Jamie en ik doen nog Buzz Lightyear, maar dat is niets voor mij. Ik raak niks en omdat wij wel geraakt worden draaien we alleen maar rondjes.

Tegen half 6 moeten we de meiden weer meeslepen en gaan eten bij Perkins op de 27.

Eigenlijk hebben wij er wel genoeg van, maar de meiden willen hier kippensoep eten.

Ik mag even alleen de Michaels naar binnen voor de laatste scrapspulletjes. Het is hier nu ook uitverkoop, maar de Jo-ann is volgens mij goedkoper. Wouter neemt de meiden mee naar een grote sportwinkel, maar helaas ik kan me niet verbergen en ze hollen de rijen langs om me te vinden. Natuurlijk komen ze met van alles aanzetten, en blijven maar kwekken en proberen me te helpen met dingen zoeken. Eigenlijk wel gezellig....

We zijn lekker op tijd thuis en hebben nog even tijd voor een spelletje en een boekje lezen.

florida+2010+348.jpg

florida+2010+349.jpg

We hopen nu maar dat het weer op onze laatste dag een beetje meewerkt en dat we kunnen gaan doen wat we in gedachten hebben.

Trouwens onze lay-out van Mickey Mouse hebben we gepikt van een vroegere lay out van Penpe. Maar volgens ons als je naar Jelly Pages gaat en Disney aanklikt krijg je allerlei verschillende lay-outs.

We hadden gegoogled Disney lay outs voor Blogger.

Er is ook wel eens een onderwerp geweest hierover op Orlandotips.