29-07-2010

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Vandaag gaan we naar Typhoon en dat vroege opstaan gaat het bij ons niet worden dus als we aankomen is het er al best druk. We gaan zitten op ons oude plekje bij het kindergedeelte en gaan lekker met z'n vieren op stap. Ik wil vandaag wel wat foto's maken en neem camera en plastic tasje mee. We beginnen bij de bandjes. Nou die blauwe zijn wel erg simpel dus de gele ernaast zijn al veel leuker. Dan lekker een paar golven pakken en we staan er verbaasd over maar dit vind Nikki ook al weer leuk en vanaf dat ze baby is vind ze spetters helemaal niets.

Ze wil steeds verder het water in maar op een gegeven moment is het ineens niet leuk meer. Het is ook wel een sterke stroming hoor.

florida+2010+140.jpg

florida+2010+141.jpg

Dan gaan we verder in de Lazy River. Foto's maken is hier nog niet zo makkelijk, maar onderweg komen we een fotograaf tegen.

Jammer genoeg hebben we ze nog niet kunnen laten bijvoegen op onze pass, dit kan niet meer in het waterpark dus dat doen we morgen wel.

florida+2010+151.jpg

Na een pitstop gaat Wouter met Jamie op pad naar Crush  'n Gusher ofwel snelle glijbanen met bandjes, en wij blijven in het kindergedeelte.

We lunchen met een broodje gebakken ei, heerlijk en gaan dan weer op pad.

De familieband is een beetje kort, maar wel leuk want we krijgen elke keer onverwacht een plens water over ons heen.

We zijn hier trouwens wel bestolen. Onderweg had ik mijn slippers even aan de rand van het zwembad neer gezet en na 10 minuten waren ze dus gewoon weg. Nou waren het maar slippers van € 5 speciaal aangekocht om door het waterpark te lopen, maar wat vinden jullie daar nou van. Dit is echt de eerste keer dat ik criminaliteit meemaak in een Disneypark.

Zo jammer. Het zou verboden moeten worden.

Gelukkig had ik nog schoenen waarmee ik verder kon lopen anders had Wout me toch moeten gaan dragen. Ik zie het al voor me....en hij heeft al een beetje last van z'n rug.

Maar het winkelen gisteren beviel wel, dus als we 's middags weggaan, rijden we door naar Prime outlets. En ook daar komen we weer met een tas van Tommy en Gap vandaan. Sorry hoor, maar we gaan wel eens een andere winkel binnen, maar dan zien we nooit zoveel.

We hebben wel lol als we met onze kortingscoupons nog extra korting krijgen.

Ook nog wel bij Esprit binnen geweest, maar daar konden we dit keer niet slagen.

Jammer genoeg gaat de Uggs store morgen pas open, zag er erg mooi uit, morgen kunnen we niet maar zaterdag hopen we daar alle 3 te slagen.

florida+2010+175.jpg

De meiden willen bij Mac eten en voor het eerst eet Nikki alles op zonder gezeur van ons. Nou dat is ook wat waard natuurlijk. We gaan speciaal naar de grote Mac, maar dat hoef je ook niet meer te doen. Er staan alleen maar apparaten waar geld in moet, leuk spelen is er hier niet meer bij.

florida+2010+176.jpg

We sluiten de dag af met boodschappen doen bij de Publix.

florida+2010+179.jpg

We gaan niet meer zwemmen dat hebben we al genoeg gedaan vandaag, maar doen een paar spelletjes pesten. Ook gezellig en dan lekker slapen want morgen willen we vroeg op.

We shall see......