27-07-2010

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

We eten ons ontbijt in de villa en nemen de aardbeitjes, druiven, tomaatjes en broodjes mee naar Animal Kingdom. Het lukt niet om er met de opening te zijn, dus we gaan verder ook niet haasten. We beginnen met de gebruikelijke simba foto bij de tree en lopen door naar de Kilimanjaro safari. Het zweet loopt al overal langs maar toch kunnen we vandaag al beter tegen de hitte.

florida+2010+223.jpg

Foto met Lilo en Stitch

florida+2010+211.jpg

Festival Lion King

Meet and greet trail Donald Duck, hier staan maar 5 mensen voor ons, Mickey en Minnie slaan we even over want daar staat wel een hele lange rij.

Foto met Pooh, Eeyore en Tigger

Nemo musical

florida+2010+259.jpg

Lunchbreak

Dinoland met foto Pluto en Goofy

florida+2010+273.jpg

Kali River Rapids, Nikki ging ook mee en had haar regencape om maar dat hielp niet want we kwamen er verzopen uit.

florida+2010+261.jpg

Parade gekeken

2x Expedition Everest omdat Wout en Nikki geen gebruik maken van fastpass

We rijden naar de 92 en eten bij Bob Evans. We nemen eens iets anders dan een hamburger, Wout heeft Roastbeef en ik neem pasta met stroganof. Smaakt prima. Nikki eet hier iets minder, want die vind niks lekker. Zelfs de ijsjes en de snoepjes zijn hier niet naar haar zin. Gelukkig eet ze veel fruit en tomaat dus we maken ons niet druk.

Bij de Walmart slaag ik eindelijk voor een krultang, dus nou komt het misschien ook nog eens goed met dat haar hier. We weten nou hoe we binnendoor moeten rijden en zijn binnen een kwartier weer bij de villa. Ondertussen is het weer 8 uur maar we sluiten de dag weer af met een zwempartij. Nikki gaat straks in een recordtempo haar zwemdiploma halen. Hopen we...

Op verzoek nog een paar foto's van de villa. We begrijpen dat er nog meer forummers hier gaan verblijven. Achteraf ligt het park dus best centraal. Er zijn nu ook veel villa's bezet. Zeker bij meer dan 50% staan er auto's geparkeerd. Ook zien we dagelijks beveiliging door te straten, maar of dat dan zo'n goed teken is weet ik niet.

Onze villa is mooi, het zwembad heerlijk, dus wij houden het hier nog wel even uit.

florida+2010+003.jpg

florida+2010+022.jpg