03-08-2010

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Ik ben vandaag 43 jaar geworden, leuk hoor jarig zijn in de vakantie. Ik wordt verwend met cadeautjes. Nieuwste Karen Slaughter, horloge en ketting van Mickeyen een beeldje van Mickey Mouse voor de verzameling en een peper en zoutstel van onze vrienden.

florida+2010+216.jpg

We gaan weer lekker zwemmen in Blizzerd Beach vandaag. Jamie heeft een nieuwe hobby en die vindt de nodige muntstukken in de Lazy River, dus die moeten we 2 keer doen. Ze vind bijelkaar $ 1,54 dus straks gaan we onze vakantie terug verdienen.

Omdat het vandaag mijn feestje is gaan we naar Jo-ann voor scrapspullen en ik kies zelf nog een paar cadeautjes uit, onder het mom dat het veel goedkoper is dan thuis.

florida+2010+206.jpg

Het feest sluiten we af bij Chevy's, hier kan je mexicaans eten en dat lusten we graag. Alleen Nikki niet natuurlijk, maar we hebben wel eens eerder gezien dat er kinderen Mac eten. We vragen het eerst netjes en ze vinden het absoluut geen probleem. Dus ik haal gauw een Happy Meal bij de buren en wij eten lekker taco's en enchilada's. De meiden krijgen allebei een ballon en we geven een mooie tip voor de Mexicaanse gastvrijheid.

florida+2010+210.jpg

florida+2010+207.jpg

We sluiten de dag af met een zwemparty en omdat we lekker vroeg thuis zijn worden de blogs bijgelezen en bijgeschreven.

Iedereen, bekenden en onbekenden uiteraard bedankt voor het meelezen en reageren, dit is inderdaad heel leuk om te ervaren. Vind het wel een beetje vreemd, heb de neiging om op alle reacties weer te gaan reageren.

florida+2010+218.jpg