01-08-2010

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

We konden gisteren niet zo snel in slaap komen na alle ervaringen. We waren dus naar Wishes geweest, en ik vond dat we een mooie zitplaats hadden gekregen. We zaten helemaal in het midden voor het kasteel, op de tweede rij. De eerste tafeltjes konden blijven zitten voor het vuurwerk, maar een heleboel mensen gingen aan de zijkanten gewoon voor de railing staan, dat was geen probleem. Ik weet niet of het helemaal uitverkocht was, want achter ons was het buffet en daar achter stonden nog meer tafeltjes, maar daar zat nu niemand. Als je daar zit moet je zeker gaan staan. Ons is het in ieder geval heel goed bevallen. Het is altijd best wel een gewacht tot het begint en nu gaat de tijd heel luxe voorbij.

Als we wakker worden doen we rustig aan, we ontbijten en de meiden hadden natuurlijk weer zin om te zwemmen.

florida+2010+544.jpg

florida+2010+546.jpg

Om elf uur vertrekken we, stoppen nog even bij de Dunkin Donuts voor onderweg naar Tampa. We hebben kaartjes voor een honkbal wedstrijd. Het was druk op de weg en hebben een heel stuk file gehad. Met niet zoveel tijd meer, parkeren we dichtbij voor  $ 20 en missen alleen het volkslied. Stiekem zijn we een beetje voor de New York Yankees, maar eerlijk is eerlijk Tampa is veel beter en winnen met 3-0.

Het was een dolle boel in het stadion en best wel spannend.

florida+2010+550.jpg

florida+2010+555.jpg

florida+2010+195.jpg

florida+2010+200.jpg

Popcorn hoort er natuurlijk bij en het is best een hele zit voor die meiden. de wedstrijd duurt toch wel 3 uur. Gelukkig is het overdekt met airco, anders volgens mij niet uit te houden, want als we naar buiten komen om naar de auto te lopen valt de hitte weer over ons heen.

Op de terugweg krijgen we een aardige regenbui met onweer over ons heen. Onderweg stoppen we bij de Cracker Barrell. Het is er elke keer ontzettend druk (misschien wel wat ouder publiek) en het smaakt ons ook weer prima.

florida+2010+570.jpg

florida+2010+572.jpg

Om 8 uur zijn we weer thuis. Meiden in bad, nog een spelletje en dan slapen. We kijken niet veel tv hier, maar vanavond gaat de sportzender op en zien alleen maar honkbal, honkbal en nog eens honkbal.

Het was weer leuk vandaag.