In de wolken

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

We vertoeven vandaag in de wolken, want het is zover, we vertrekken naar Orlando. Om 6 uur gaat de wekker en om half 9 sluiten we aan in de rij bij United Airlines. Alles gaat voorspoedig, geen vertraging, dus geen stress in Washington dit keer. Maar wat duurt het toch lang, dat vergeet je elke keer eigenlijk weer. De meiden zijn super lief geweest. Nikki heeft nog een tijdje liggen slapen en lekker gespeeld. Jammer genoeg zijn ze nu weer helemaal de oude en kunnen ze ook weer klieren.

Van de volgende vlucht maken we allemaal niet veel mee, want er wordt geslapen. Niet zo gek want voor ons is het al nacht. Bij Alamo proberen ze iedereen weer een upgrade te verkopen en dat lukt nog ook, behalve bij ons natuurlijk. Nee hoor mevrouw we hebben wel 4 koffers maar die zijn  helemaal niet zo groot, het lukt wel...

Gelukkig kunnen we in de garage een iets groter model uitkiezen dan waarvoor we betaald hebben en het pas echt maar net. Een beetje eigenwijs dus.... Gelukkig hoeven we alleen maar naar de villa te rijden met zoveel bagage en daarna is de auto groot genoeg.

We zijn helemaal hieper de pieper als we bij de villa aankomen. Het ziet er allemaal erg mooi en groot uit. We hebben eigenlijk alleen de benedenverdieping in gebruik. We hebben namelijk aan twee slaapkamers en twee badkamers genoeg met ons vieren.

We gaan lekker slapen en morgen vroeg weer op