25-07-2010

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

We hebben het gisteren zo warm gehad, we gaan vandaag lekker in het water zitten. We gaan naar Blizzard Beach en omdat we er vroeg zijn, hebben we een goed plekje onder een overkapping. We gaan gelijk op stap nu het nog rustig is. We beginnen met de familieband, twee jaar geleden vond Nikki deze nog erg eng, en nu zat ze weer te mopperen, maar toen we beneden waren wilde ze nog een keer. Dus gelijk 3 keer achter elkaar gegaan, maar dat was wel elke keer een klim naar boven hoor.

florida+2010+057.jpg

florida+2010+061.jpg

De belegde broodjes van de Publix laten we thuis staan, dus we eten maar iets in het park, die eten we vanavond thuis nog wel op. We vermaken ons prima vandaag en om 3 uur vertrekken we naar de villa. Nikki moet even gaan slapen want we willen vanavond graag naar Fantasmic.

We zitten op rij 5 in het midden, moeten nog wel 2 uur wachten maar de show is fantasmic. Het is hier een invasie van Braziliaanse jongeren, maar tijdens het wachten maken ze er wel een feestje van met allerlei verschillende waves.

Wat een mensenmassa hier vandaag, we wachten even een half uurtje en als we het park uitgaan is alle drukte gewoon verdwenen. Bizar. We kunnen zo een treintje in en rijden weg zonder files.