05-08-2010

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

We vervallen in herhalingen. We gaan eerst lekker zwemmen in Typhoon lagoon. We nemen donuts, fruit en broodjes mee en vermaken ons prima tot een uur of half 3.

We weten ondertussen wel wat we leuk vinden en de golven blijven altijd leuk.

florida+2010+220.jpg

florida+2010+228.jpg

florida+2010+235.jpg

Daarna gaan we lekker naar de Florida Mall. We komen binnen bij JC Penny en daar slagen de dames goed. Alles is lekker afgeprijsd en bij $ 75 krijg je nog eens $ 15 korting.

We lopen een rondje langs de winkels en gaan op de foodcourt lekker chinees eten. Zouden we anders niet zo gauw gedaan hebben, maar wij wilden die orange chicken ook wel eens proeven. De pepperbeef en barbeque chicken vonden we nog lekkerder, en het was geslaagd en weer eens wat anders. Dan gauw weer verder winkelen. In een winkeltje met kinderkleding kijk ik naar bikini's voor Nikki, want die verkleuren hier als een gek. Zijn zodanig afgeprijsd van $ 32 naar $ 7 dat ze er gelijk maar twee en een badpak heeft gekregen.

Omdat we er toch ook weer uit moeten bij JC Penny gaan we ook maar even voor Wout kijken. Die heeft nog een korte broek nodig en koopt ook gelijk badslippers. Hier maken we dus een foutje, we dachten weer korting te krijgen. We hadden beter nog voor $ 15 kunnen kopen dan hadden we weer $ 10 korting gekregen, maar ja de tijd vliegt hier voorbij. We stoppen nog even bij de Walmart, daar blijkt ook ineens een DollarTree te zitten en daar wilden we ook nog even kijken. De meiden krijgen nog een ijsje van de Mac voor het geduldig meewinkelen en we zijn om 10 uur thuis. Veel te laat natuurlijk. Ondertussen liggen de meiden lekker te slapen en hebben wij een slinger opgehangen voor Jamie die morgen 11 jaar wordt.