29-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Het is jammer genoeg onze laatste dag. Volgens traditie gaan we naar Magic Kingdom.

amerika%2B2014%2B1594.jpg

Het park is nu versierd voor Halloween.

amerika%2B2014%2B1618.jpg

We proberen nog een keer vroeg naar 7 Dwarfs te gaan. We zijn er maar ietsje later dan de vorige keer en we hebben gelijk een flinke rij voor ons, maar langer dan een half uur hoeven we niet te wachten, dus het valt mee. Daarna doen we weer het gebruikelijke rondje.

Nikki speelt de rol van Maurice de papa van Belle.

amerika%2B2014%2B1601.jpgamerika%2B2014%2B1602.jpg

Ik kom niet meer bij van het lachen als we bij Speedway een mevrouw zien waarvan Wouter opmerkt dan valt het met jou haar nogal mee Jacq. Ik maak snel een foto.

amerika%2B2014%2B1612.jpgamerika%2B2014%2B1607.jpg

Om 4 uur verlaten we het park en er komt een hele donkere lucht aan. Achteraf blijkt dat de boot na ons even niet meer uitvaart vanwege the approaching bad weather.

amerika%2B2014%2B1628.jpg

We komen droog aan bij de auto maar op de snelweg gaat het hozen. Zoals bij ons gebruikelijk moeten we de laatste avond nog even stressen. Ik wil toch nog even terug naar de Premium Outlet International Drive. Er is namelijk extra korting vanwege Labour Day bij de UGG. Van de week lukte het niet om zelf te slagen voor UGGS. Ten eerste zat ik al te twijfelen over de maat, de creditcard konden we niet gebruiken omdat we over onze limiet zaten en de pinpas deed het hier ook niet. De meiden zetten we even af bij de villa en zulllen ze straks weer oppikken om te gaan eten. Het is behoorlijk druk vanwege het Labourweekend en de regen dus het duurt wel even voor we er zijn. Natuurlijk zijn mijn UGGS niet goedkoper maar de UGGS die we al  hebben gekocht wel natuurlijk. Omdat we echte Hollanders zijn, gaan we na het eten nogmaals naar de UGG winkel met de bon en de reeds aangeschafte UGGS en krijgen alsnog $ 75 terug.

We eten bij de Cracker Barell en als we weer veel te laat thuis zijn moeten we alles nog inpakken. Het past gelukkig en we gaan met 4 volle koffers weer terug naar huis.

We hebben een top vakantie gehad. De drie weken leken lang doordat het in 3 gedeeltes was gesplitst. New York, Animal Kingdom Lodge en de villa. Alleen de tijd in de villa is voorbij gevlogen en had best wat langer mogen duren.

Als het aan mij ligt gaan we volgend jaar weer want ik vind het nergens leuker dan in Orlando.

Volgens mij kan het best als we low budget gaan. Wachten op een goedkope vlucht, eventueel op Miami vliegen. Geen disneykaarten kopen maar ons twee weken gaan vermaken in Seaworld, Bush Gardens en Aquatica.

Tot gauw.