28-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Mixdagje

Vandaag de een na laatste dag dus even nog niet aan denken. We hadden gepland dat we vandaag naar het waterpark Blizzard Beach zouden gaan. Jamie geeft gisteravond aan dat ze liever naar een Disneypark gaat. Eigenlijk heb ik daar niet zo’n zin in maar kijk toch even of er nog fastpassen zijn. Dat is geen probleem dus voor de zekerheid even vastgelegd, we kunnen ze altijd nog annuleren. Als we ’s ochtends naar Animal Kingdom gaan, kunnen we om 2 uur in Blizzard Beach zijn. ’s Ochtends heeft ze toch geen zin om op te schieten, maar als we de eerste FP laten schieten hoeven we pas om 11 uur te vertrekken. We gaan eerst in KaliRiverRapids, nadat we de eerste keer zeiknat eruit kwamen moesten nu de poncho’s mee, maar uiteindelijk vonden ze toch weer dat het juist leuk is om zeiknat te worden, dus waren we weer zeiknat.

orlandojamie10%2B017.JPGorlandojamie10%2B018.JPGorlandojamie10%2B019.JPGorlandojamie10%2B020.JPGorlandojamie10%2B022.JPGorlandojamie10%2B025.JPG

We moeten nog even wachten op de volgende FP dus gaan we nog naar de tijgers en die liet zich goed zien.

orlandojamie10%2B028.JPGorlandojamie10%2B035.JPGorlandojamie10%2B042.JPG

Als afsluiting gaan de meiden 2x in Expedition Everest en dan vertrekken we. We hebben wel een meegebrachte boterham op, maar als we langs de Mac rijden krijgen we spontaan trek in Mac Nuggets, dus met gevulde magen gaan we verder. Het is echt heel rustig nu overal, komend weekend is het LabourDay en dat is volgens mij een vrij weekend, maar van die drukte zullen we niet zoveel meer meemaken, misschien nog wat voordeeltjes met de laatste shoppingsaankopen. We houden het vol tot sluitingstijd en Nikki wil graag alles nog een keer doen.

orlandojamie10%2B067.JPGorlandojamie10%2B075.JPGorlandojamie10%2B081.JPG

We willen bij Johnny Rocket eten, dus we rijden naar Mall at Milennia en eten weer heerlijk, met heerlijke milkshakes jammie. We lopen wat langs de winkels, daar zijn we vorige keer niet aan toegekomen, maar het is hier niet echt wat voor ons, behalve dat Jamie natuurlijk weer even de Hollister in wil. Het is hier iets normaler dan in NY maar volgens Jamie geen verschil.

orlandojamie10%2B083.JPG