27-08-2014

27 januari 2019 - Barendrecht, Nederland

Dolfijne dag

Gisteren opnieuw met LottoBoat gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag om half 2. We bellen ’s morgens nog wel even wat de weersverwachting is, maar die is gelukkig goed. Omdat we pas om half 12 vertrekken kunnen we ’s morgens lekker rustig aan doen. In de auto wordt door de dames ook nog een tukje gedaan en we komen er op tijd aan. We varen naar de pier want daar zitten veel dolfijnen volgens de medewerker. En inderdaad er zitten veel dolfijnen. Er zitten wel een paar groepjes en we blijven een hele tijd op dezelfde plek liggen. Het is wel heel moeilijk om ze goed op foto te krijgen, maar ik heb wel een paar leuke.

orlando12%2B022.JPGorlando12%2B023.JPGorlando12%2B025.JPGorlando12%2B037.JPGorlando12%2B044.JPGorlando12%2B057.JPGorlando12%2B072.JPGorlando12%2B079.JPGorlandojamie8%2B025.JPGorlando12%2B092.JPGorlando12%2B109.JPGorlando12%2B123.JPGorlando12%2B124.JPGorlando12%2B095.JPG

orlando12%2B128.JPGorlando12%2B129.JPG

We worden nog een keer gewaarschuwd door de Coastgard. Ze komen met volle vaart aan en roepen dat de meiden niet op de rand van de boot mogen zitten. Hebben wij weer we schrokken ons rot. Maar het viel dus mee en we mochten gewoon verder spotten.

Het was echt heel gaaf we hebben nog wel een stukje hard gevaren maar we vonden het leuker om te spotten. We zijn zo blij dat we nog een keertje zijn teruggegaan. Als we terugrijden naar de villa halen we eerst een lekkere grote beker frisdrank bij de Racetrack.

orlando12%2B138.JPG

We willen pizza bij Pappa John's halen om thuis op te eten en dan nog even zwemmen. Helaas staan we een uur in de file door een ongeluk en is het al 7 uur als we met pizza en Mac thuiskomen dus wordt het een avondswim.

orlando12%2B140.JPGorlando12%2B142.JPG

Sorry opa maar we zetten weer eetfoto's op het blog, hoort bij de vakantiepret al die keuze hier.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade